RTL publicē pirmos skaitļus: Šāds ir jaunā Stefana Raaba raidījuma reālais uzņemšanas līmenis

Ķelne - TV izklaidētājs Stefans Raabs (57) pēdējās nedēļās ir dominējis ziņu virsrakstos visā valstī. Bet cik veiksmīga ir bijusi "Raabinatora" atgriešanās?

Stefans Rābs (57) gandrīz desmit gadus bija pazudis no skatuves, bet pagājušajā nedēļā svinēja savu lielo atgriešanos.
Stefans Rābs (57) gandrīz desmit gadus bija pazudis no skatuves, bet pagājušajā nedēļā svinēja savu lielo atgriešanos.  © Julia Feldhagen/Raab Entertainment/RTL/dpa

Ķelnes televīzijas grupa RTL pirmo reizi ir publicējusi klikšķu rādītājus par jauno Raaba raidījumu "Du gewinnst hier nicht die Million bei Stefan Raab" kanālā RTL+.

"Pirmais raidījums "DGHNDMBSR" jau pirmajās piecās dienās RTL+ kanālā tika noskatīts vairāk nekā 1,5 miljonus reižu," nozares dienestam dwdl.de sacīja RTL programmu direktore Inga Leschek (45).

Tādējādi tas ir "visveiksmīgākais RTL+ oriģinālraidījums, ko mēs jebkad esam laiduši klajā RTL+".

"Ar šodienas pirmo raidījumu mēs jau esam ieguvuši tikpat daudz abonentu, cik ar līdz šim veiksmīgāko starptautisko spēli un RTL+ vienreizējo pasākumu," piebilda Leschek.

Televīzijas leģenda Stefans Raabs ir parakstījis piecu gadu līgumu ar RTL

RTL programmu direktore Inga Leschek (45) uzskata, ka Raaba darījums ir "gudrākā lieta, ko esmu darījusi savā dzīvē".
RTL programmu direktore Inga Leschek (45) uzskata, ka Raaba darījums ir "gudrākā lieta, ko esmu darījusi savā dzīvē".  © Marina Rosa Weigl/RTL/dpa

Stefana Rāba raidījuma dēļ katru dienu tiek pievienoti tūkstošiem abonentu, tostarp 75 % no tiem ir jauni klienti. "Un no visiem jaunajiem klientiem 70 procenti ir vīrieši, kas ir tieši tā mērķauditorija, kuru mēs vēlamies sasniegt ar Stefana Raaba raidījumu."

Uz jautājumu par iespējamu "DGHNDMBSR" raidījumu lineārā kanālā ar plašāku pārklājumu Lešeks atbild izvairīgi: "Kopā ar Stefanu Raabu mēs pēdējos mēnešos esam ļoti rūpīgi pārdomājuši, kā mainīsies video patēriņš turpmākajos gados, un kopīgi izstrādājām plānu, kurā RTL+ ir galvenā loma. Jo RTL+ ir mūsu nākotne."

Bertelsmann ir RTL mātesuzņēmums. Straumēšanas meitasuzņēmumam RTL+ jābūt rentablam līdz 2026. gada beigām. "Lai to sasniegtu, abonentu skaitam jāturpina augt. Nesen, pirmā pusgada beigās, mums bija 5,6 miljoni abonentu, kas padara mūs par līdz šim lielāko Vācijas straumēšanas pakalpojumu," saka Lešeks.

Izklaidētājs, kurš gandrīz desmit gadus bija pazudis no skatuves, pirms pusotras nedēļas pārsteidzoši un īsā laikā paziņoja par jauno formātu. Pirms tam viņš klusībā bija parakstījis piecu gadu līgumu ar RTL Group.