Starbucks klienti atgūst savu iecienītāko retro funkciju

Sietla - Populārā kafijas tīkla Starbucks klienti var sagaidīt šo paziņojumu.

Starbucks apgrozījums pēdējā ceturksnī samazinājās par trim procentiem. (simbolisks attēls)
Starbucks apgrozījums pēdējā ceturksnī samazinājās par trim procentiem. (simbolisks attēls)  © Michael Kappeler/dpa

Sakarā ar pārdošanas apjoma kritumu ASV uzņēmuma jaunais izpilddirektors Braiens Nikols (Brian Niccol, 50) ceturtdien intervijātelekanālam CNBC paziņoja, ka kafijas veikalu darbinieki turpmāk uz kafijas tasītēm atkal rakstīs savus vārdus.

Pirms vairākiem gadiem Starbucks darbinieki bieži vien izsmēja klientus ar saviem pašrakstiem.

Uzņēmums vēlas atgriezties pie šāda veida attiecībām ar klientiem.

Tomēr Nikols neteica, vai kafijas cienītāji drīzumā atkal varēs baudīt savu vārdu uz krūzes. Viņš tikai runāja par "mazām piezīmēm", kas uz dzēriena tiek rakstītas ar flomāsteriem.

Starbucks vadītājs arī norādīja, cik daudz pildspalvu tagad būs jāiegādājas, lai īstenotu projektu: "Es dzirdēju, ka šis skaitlis ir aptuveni 200 000."