"Tas bija absurds": EasyJet iekasē maksu par piemērotu rokas bagāžu un draud aizliegt lidojumus!

Anglija - Aviokompānijas EasyJet darbinieks no kāda TikTokera iekasēja nevajadzīgu maksu par rokas bagāžu, lai gan somas izmēri bez problēmām atbilda paredzētajiem!

Džeiks Hjūzs vietnē TikTok publicēja videoklipu, kurā redzams, ka rokas bagāža viegli ievietota ierīcē.
Džeiks Hjūzs vietnē TikTok publicēja videoklipu, kurā redzams, ka rokas bagāža viegli ievietota ierīcē.  © Screenshot/TikTok/@jakehughesss

Džeikam Hjūzam, kurš lidoja no Mančestras (Anglija ) uz Portugāles galvaspilsētu Lisabonu, pie vārtiem tika paziņots, ka viņa soma ir pārāk liela, lai ietilptu salonā.

Saskaņā ar laikraksta "New York Post" ziņām aviokompānijas darbinieks esot ieteicis viņam pārpakot somu tā, lai tā viegli ietilptu ierīcē.

Pat pēc tam, kad Hjūzs to izdarīja un uzlika vairākas drēbes vienu uz otras, darbinieks joprojām bija neapmierināts.

"Viņš teica, ka redzējis, ka esmu uzvilcis papildu drēbes, un teica, lai es pārpakoju somu un neizkraucu to. Tas bija absurds," stāsta Hjūzs.

Tā kā viņš nevēlējās nokavēt savu lidojumu, viņš galu galā samaksāja maksu aptuveni 58 eiro apmērā. Tomēr, pirms viņš turpināja rīkoties, viņš izvilka mobilo tālruni un uzņēma īsu video, lai pierādītu, ka soma ietilpst iekārtā.

Džeiks Hjūzs augšupielādēja šo klipu vietnē TikTok

Džeiks Hjūzs nepieņēma EasyJet atvainošanos.
Džeiks Hjūzs nepieņēma EasyJet atvainošanos.  © Screenshot/TikTok/@jakehughesss

Taču darbiniekiem tas nepavisam nepatika un viņi nekavējoties lūdza viņam izdzēst video apmaiņā pret naudas atmaksu.

"Kad es mēģināju iekāpt lidmašīnā, viņi draudēja bloķēt manu iekāpšanas karti, ja es neizdzēšu ierakstu. Tas bija pilnīgs murgs."

Viņš izpildīja norādījumus, bet, par laimi, neizdzēsa visus kadrus un pēc nolaišanās augšupielādēja klipu vietnē TikTok, kur video ātri vien savāca vairāk nekā piecus miljonus skatījumu.

EasyJet pēc tam sazinājās ar Hjūzu, atvainojās un piedāvāja viņam atmaksāt naudu, taču viņš to nepieņēma.

"Mēs sadarbojamies ar mūsu lidlauka pakalpojumu sniedzēju Mančestrā, lai noskaidrotu, kāpēc no Hjūza kunga tika iekasēta maksa par rokas bagāžu, kas, šķiet, bija atļautās bagāžas robežās," teikts aviokompānijas paziņojumā.