Vīrietis par lidojumu maksā 500 eiro papildus - realitātei nav nekāda sakara ar pirmo klasi!
Dalasa (ASV) - nav saspiešanās ap roku balstiem, nav sastrēgumu iekāpšanas un izkāpšanas laikā un ir pietiekami daudz vietas kājām? Dārgā 1. klases lidojumā tam vajadzētu būt pašsaprotamamam. Taču kāds pasažieris nesen rūgti nožēloja 500 dolāru papildu maksu par lidojuma kvalitātes paaugstināšanu un izlēja dusmas sociālajos plašsaziņas līdzekļos.

Pirms dažām dienām kāds amerikānis par lidojumu no Dalasas (Teksasas štats) uz Grand Rapids (Mičiganas štats) piemaksāja aptuveni 474 eiro, lai varētu mierīgi un mierīgi izbaudīt vairāk nekā divu stundu lidojumu.
Taču diemžēl no tā nekas neiznāca!
"Pirmā klase" Puisis [man priekšā] praktiski sēdēja man klēpī," neapmierinātais pasažieris rakstīja savā X profilā ar vārdu "Cova". Viņš arī ievietoja fotoattēlu, kas patiesībā neliecinātu, ka vīrietis nav sēdējis ekonomiskajā klasē.
"Jūs, puiši, kā parasti esat briesmīgi," viņš dusmīgi vērsās pret aviokompāniju American Airlines. "Es nevaru izmantot savu galdiņu, un man nav iespējas piecelties. Viņš mudināja aviokompāniju: "Sakārtojiet to, pirms kāds cits iztērē veselu bagātību par pirmo klasi un tiek izkrāpts."
Pasažieris dusmas izlēja, izmantojot X
American Airlines ieņem nostāju: Atmaksāt naudu? Nav izredžu!
Vīrietis, kurš vēlējās palikt anonīms, telekanālam Fox News pastāstīja, ka viņš par šo problēmu vērsies arī pie stjuartes. "Viņš paraustīja plecus un būtībā teica: "Tā ir veca lidmašīna, daži no šiem sēdekļiem ir nolietojušies."
Pēc kāda laika American Airlines pat atbildēja uz neapmierinātā pasažiera pārmetumiem: "Mūsu mērķis vienmēr ir uzturēt lidmašīnas vislabākajā stāvoklī. Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies, ka pievērsāt mūsu uzmanību šim jautājumam," tā paziņoja X (agrāk Twitter).
Problēma nekavējoties tiks nodota tehniskās apkopes personālam izskatīšanai. "Mēs vēlamies vēlreiz atvainoties." Pasažieris sarkastiski atbildēja: "Tehniskā apkope arī nepārbaudīs naudu, ko es izšķiedu."