Atvaļinājums beidzas ar katastrofu: pēc JetBlue lidojuma atcelšanas pasažieri paliek bez pajumtes!
Tērksas un Kaikosas salas - Lidojums kavējās gandrīz 24 stundas, taču pasažieriem netika sniegta palīdzība. Tā vietā viņus no lidostas aizdzina - dažiem pat nācās gulēt uz ielas!

Saskaņā ar laikraksta New York Post ziņām JetBlue darbinieki pasažieriem paziņoja, ka viņiem netiks ļauts palikt un gaidīt lidostā.
Starp ceļotājiem bija daudz ģimeņu ar maziem bērniem, kurām pēdējā brīdī bija jāmeklē naktsmājas šajā tūristu pārpilnajā salā.
"Mēs nepārtraukti jautājām: kur mums doties? Ko mums darīt? Kā jūs varat mūs izlikt uz ielas kā suņus svešā valstī?" ziņoja viens no atpūtniekiem Brets.
Viņš vairākkārt jautāja apkalpes locekļiem, kas viņam jādara, bet nesaņēma atbildi. Viņam nācās samaksāt aptuveni 970 eiro par naktsmītni, kas bija pietiekami liela viņa desmit cilvēku ģimenei.
Pasažieriem nācās gulēt uz nometnes gultām ārpus lidostas

"Pats Airbnb bija labs, bet apkārtne bija kā no šausmu filmas. (...) Savvaļas suņi vajāja taksometru, kad mēs braucām garām," viņš piebilda.
Pasažieriem, kuri tajā vakarā nevarēja atrast naktsmītni, ārpus lidostas tika izveidotas vairākas nometnes gultas, kur viņiem bija jāpavada nakts.
"Cilvēku izlikšana uz ielas kā dzīvnieku noteikti bija kaut kas tāds, ko es neaizmirsīšu līdz mūža galam," sacīja cits pasažieris.
JetBlue paziņojumā norādīja, ka ievērojamā aizkavēšanās bija saistīta ar "gaisa satiksmes kontroles statusu un ilgu gaidīšanas režīmu šajā teritorijā". Aviokompānija atvainojās par sagādātajām neērtībām.
"Lai gan aizkavēšanos izraisīja no JetBlue neatkarīgi apstākļi, mēs saprotam tās ietekmi. (...) Šā iemesla dēļ mēs esam snieguši norādījumus skartajiem klientiem iesniegt atmaksas pieprasījumus par attaisnotajiem izdevumiem (...)," skaidroja JetBlue.
Kā "labas gribas žestu" aviokompānija katram pasažierim piešķīra arī ceļojuma kredītu aptuveni 194 eiro apmērā. Dienu vēlāk viņi beidzotvarēja izlidot no Karību jūras salām .