Sieviete Ryanair lidojumā pasūta Rosé Spritz: tas, ko viņa saņem, liek daudziem smieties

Bulgārija/Ispānija - ikviens, kas lido ar Ryanair, parasti saņem tieši to, ko ir gaidījis: lidojumu ar maz komforta un šaurā lidmašīnā, taču diezgan lētu. Ne savādāk bija arī Donatelai Vojevodovai (24), kura oktobrī devās no savas dzimtenes Bulgārijas uz Spāniju. Viņa bija nedaudz pārsteigta, kad lidojuma laikā atklāja, ka Ryanair programmā ir vairāki jauki piedāvājumi. Ziņkārīgā pasažiere ar mobilā tālruņa palīdzību pasūtīja Rosé Spritz. Pēc neilga brīža viņa jau sirsnīgi smējās.

Donatela Vojevodova (24) vēlējās uzzināt, kāds būtu "Ryanair" piedāvātais "Rosé Spritz". Neilgi pēc tam viņai bija par ko pasmieties.
Donatela Vojevodova (24) vēlējās uzzināt, kāds būtu "Ryanair" piedāvātais "Rosé Spritz". Neilgi pēc tam viņai bija par ko pasmieties.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/donatelskaugc

Oktobra vidū bulgārs ievietoja atbilstošu klipu (sk. zemāk) vietnē TikTok . Kopš tā laika simtiem tūkstošu lietotāju ir varējuši izklaidēties kopā ar viņu.

Ziņkārīgajā video vispirms var redzēt, kā Ryanair tiešsaistes iekāpšanas kartē reklamē alkoholisko dzērienu: grezna vīna glāze, kurā peld daži augļi.

Vojevodovai bija grūti iedomāties, ka viņa patiešām saņems šo dzērienu no zemo cenu aviokompānijas. Vēl jo vairāk viņai bija interesanti redzēt, ko izdomās salona apkalpe.

Kad 24 gadus vecā sieviete beidzot ieraudzīja, kas viņai tika piegādāts, visi viņas aizspriedumi apstiprinājās. Taču tagad viņai bija par ko pasmieties.

Virālais TikTok video parāda interesantu stāstu

Kāpēc jūs to nesagatavojat pats? Gatavā dzēriena vietā bulgāru sievietei tika iedota plastmasas krūzīte, maza pudelīte rozā un Sprite Zero.
Kāpēc jūs to nesagatavojat pats? Gatavā dzēriena vietā bulgāru sievietei tika iedota plastmasas krūzīte, maza pudelīte rozā un Sprite Zero.  © TikTok/Screenshot/donatelskaugc

24 gadus vecajam jaunietim tika iedota Sprite Zero bundža, plastmasas krūzīte un maza pudelīte rozā dzēriena, nevis grezna vīna glāze. Viņa uzjautrinājās un nofilmēja savu "kokteili", lai to parādītu pasaulei.

Kopš tā laika to ir redzējuši 470 000 lietotāju, tostarp Newsweek. Tāpēc ASV žurnāls šonedēļ par to jautāja atpūtniecei.

"Es pilnībā apzinos, ka Ryanair ir budžeta aviosabiedrība un cilvēkiem nevajadzētu gaidīt daudz. Taču man šķita ļoti smieklīgi, ka šis dzēriens bija perfekts sliktā mārketinga piemērs," sacīja Vojevodova.

Tomēr galu galā viņai humors guva virsroku: "Man nācās smieties, kad es to saņēmu. Tas taču ir tas pats dzēriens. Atšķirīgs ir tikai veids, kā tas tiek pasniegts."