Sarkanbaltsarkanā un baltā drāma Ziemassvētku sezonā: Lidl kļūst nekaunīgs kopā ar Coca-Cola
Londona (Apvienotā Karaliste) - Vai Ziemassvētkos gaidāms liels strīds par zīmoliem? Ir pagājuši gandrīz 100 gadi, kopš Coca-Cola radīja mūsdienu "Ziemassvētku vecīša" sarkanbaltsarkano un balto, draudzīgo, kuplo vaigu izskatu. Katru gadu ASV uzņēmums Ziemassvētku laikā (burtiski) rīko milzīgu reklāmas kampaņu. Taču tagad arī Vācijas diskontu tirgotājs vēlas iesaistīties šajā akcijā!

1931. gadā Coca-Cola pirmo reizi reklamēja savu Ziemassvētku vecīša versiju - tā drīz vien ieviesās daudzviet pasaulē. 1995. gadā slavenā Ziemassvētku vecīša kravas automašīna pirmo reizi parādījās ikoniskā reklāmā.
Jau gandrīz 30 gadus ASV uzņēmums ar savām kravas automašīnām apceļo daudzas pilsētas visā pasaulē, lai Ziemassvētku laiku izmantotu reklāmas vajadzībām. Taču šogad Lidl ir nolēmis dot Coca-Cola godu, vismaz Apvienotajā Karalistē !
No 14. novembra līdz 1. decembrim Vācijas uzņēmums nosūtīs savu sarkanbaltsarkano kravas automašīnu uz deviņām Lielbritānijas pilsētām. Tā reklamēs uzņēmuma kolas zīmolu "Freeway", kam ir kopīgas krāsas ar tā lielo ASV konkurentu.
"Kravas automašīna izplatīs Ziemassvētku svētku burvību visā valstī, pildot vēlmes, izdalot vairāk nekā 2000 "Vidējā ešelona" dāvanu kastes [...] un piedāvājot Lidl gardos svētku ēdienus," teikts paziņojumā.
Coca-Cola konkurss: Lidl kravas automašīna "Freeway" kļūs par "karali uz ceļa"

Uzņēmums ir sagatavojis savu 20 metrus garo, piecus metrus augsto un 15 tonnas smago kravas automašīnu - pašpasludināto "Ceļu karali" - Ziemassvētku reklāmas tūrē.
Kampaņas akcents: "Ierodoties ceļojuma pieturvietā, apmeklētāji var iesniegt vēlmi, kas viņiem un viņu ģimenei Ziemassvētkus padarītu patiesi maģiskus - lai arī kādi tie būtu. "Pasaku Ziemassvētku ar Lidl" garā mazumtirgotājs pēc tam piepildīs dažas no šīm vēlmēm, piepildot lielus un mazus sapņus."
Lidl GB mārketinga vadītāja Joanna Gomer: "Mums ir ļoti svarīgi dot kaut ko atpakaļ kopienām, kurās mēs darbojamies, un mūsu aizraujošā jaunā kravas automašīna Freeway šogad ļauj mums nokļūt tieši šo kopienu centrā."
Uzņēmums neatklāja, vai šāda kampaņa tuvākajos gados tiek plānota arī Vācijā.