Neviens iepriekš to nav darījis! 16 gadus vecs jaunietis ir pirmā persona, kas izspēlēja visu Tetrisu
Ņujorka (ASV) - gadu desmitiem tika uzskatīts, ka klasiskajā "Tetris" versijā ir gandrīz neiespējami pārvarēt 29. līmeni. Tagad kādam pusaudzim ir izdevies to izspēlēt līdz galam un atgriezties 0. līmenī.

Kāds ASV pusaudzis ir kļuvis par pirmo cilvēku, kurš adaptētā versijā pabeidzis videospēli "Tetris" un atgriezies tās sākumā.
Sešpadsmitgadīgais jaunietis, kurš darbojas ar pseidonīmu "dogplayingtetris", "Twitch" tiešraidē pavadīja 80 minūtes, lai pārvarētu klasiskās NES versijas 255. līmeni. Pēc tam skaitītājs aizlēca līdz 0 līmenim, pēc kā viņš otrajā piegājienā sasniedza 91 līmeni.
Svarīgs ierobežojums salīdzinājumā ar daudziem iepriekšējiem rekorda mēģinājumiem: Viņš spēlēja ar modificētu versiju, kas novērš sabrukumus, ar kuriem Tetris ir bēdīgi slavens augstākos līmeņos.
"Tetris" ar no augšas krītošiem dažādu formu blokiem parādījās Nintendo NES konsolē 80. gados. Mērķis ir grūst blokus pa kreisi vai pa labi tā, lai starp tiem nebūtu spraugu. Pilnas rindas uzkrājas, nepilnas rindas apstājas un galu galā bloķē ekrānu: spēles beigas.
Vairākas desmitgades tika uzskatīts, ka ir gandrīz neiespējami pārvarēt 29. līmeni, kurā bloki krīt tik ātri, ka parastās pogu kustības vairs nav pietiekami ātras.
Taču pēdējos gados spēlētāji ir izstrādājuši paņēmienus ar tādiem nosaukumiem kā "hipertapēšana" un "ritošā kustība", kad jūs ārkārtīgi ātri nospiežat kontroliera pogas vai ripojat pa tām ar pirkstiem.
Bīstamība nokrist no 155. līmeņa

Man izdevās sasniegt 29. līmeni, taču vēlāk izrādījās, ka slēpjas vēl lielākas problēmas. Piemēram, līmeņos pēc 138. līmeņa, kur blokiem dažkārt ir neparasti krāsu raksti, kas apgrūtina to atpazīšanu.
Sākot no 155. līmeņa, palielinās varbūtība, ka spēle sabruks, kad tiks izjauktas visas rindas. Tas ir apturējis iepriekšējos rekordu gājienus, piemēram, 13 gadus veca spēlētāja ar pseidonīmu "BlueScuti", kurš janvārī sabruka "Tetris" 157. līmenī .
Sešpadsmitgadīgā "dogplayingtetris" gadījumā "Tetris" programmatūras kods tagad bija pielāgots tā, lai viņam nebūtu jāuztraucas par šo avārijas risku.
Tomēr spēle viņam joprojām sagādāja grūtības: Piemēram, 235. līmenī, lai progresētu, ir jāizpilda veselas 810 rindas. Un tumši zaļos blokus ir grūtāk atpazīt nekā citos līmeņos.