Pēc negatīvas atsauksmes: Ramen restorāns uzliek balvu uz klienta galvas

Kioto (Japāna) - Google , TripAdvisor vai citās platformās. Katrs restorāns kādā brīdī saņem atsauksmi. Taču vienam ramen restorānam Japānā vispār nepatika kāda klienta negatīva atsauksme. Loģisks secinājums? Protams! Izsludināt konkursu.

Jiro stila ramen galvenokārt raksturo tas, ka to pasniedz ar daudz pupiņu kāpostiem, kāpostiem un cūkgaļu. Arī porcijas ir ievērojami lielākas salīdzinājumā ar "parasto" ramen.
Jiro stila ramen galvenokārt raksturo tas, ka to pasniedz ar daudz pupiņu kāpostiem, kāpostiem un cūkgaļu. Arī porcijas ir ievērojami lielākas salīdzinājumā ar "parasto" ramen.  © Fotomontage: Screenshot: instagram.com/toyojiro.toyota

Saskaņā ar ziņojumu amerikāņu laikrakstā"Dexerto", tiek apgalvots, ka balvu restorāns ir "TOYOJIRO" Kioto. Tas atrodas nelielā sānu ieliņā, tālu no tūristu iecienītiem rajoniem, un ir viens no vislabāk novērtētajiem Jiro stila ramen restorāniem reģionā - vai vismaz tāds tas bija.

Kādu dienu veikalā ienāca divi vīrieši un, tāpat kā visi citi klienti, pasūtīja ēst, samaksāja un aizgāja. Tomēr atšķirībā no daudziem citiem klientiem viņi atstāja negatīvu Google atsauksmi ar vienu zvaigznīti, kritizējot ēdienu.

Tas acīmredzot sadusmoja veikala īpašnieku. Viņš Instagram vietnē publicēja iespējamo "pārkāpēju" fotoattēlu un zem tā uzrakstīja: "Es redzēju jūsu atsauksmi, un jūs, puiši, izskatāties diezgan smieklīgi. Mēs cenšamies, lai tādi cilvēki kā jūs nebūtu mūsu veikala klienti, bet tas nekas. Galu galā ar jums notiks kaut kas slikts. Man ir vienalga - jūs varat nākt pie manis tagad, un es par jums parūpēšos."

Veikala īpašnieks arī piedāvāja "atlīdzību" 100 000 jenu (ekvivalents aptuveni 638 eiro) apmērā ikvienam, kurš varētu identificēt abus "vainīgos".

Nelielais restorāns "TOYOJIRO" ir viens no populārākajiem šāda veida restorāniem visā apkaimē.
Nelielais restorāns "TOYOJIRO" ir viens no populārākajiem šāda veida restorāniem visā apkaimē.  © Screenshot: Google Maps

Restorāna operators kopš tā laika atkal ir izdzēsis Instagram ierakstus

Vienīgā kompensācija: vēl viens apmeklējums

Veikala īpašnieks savā paziņojumā raksta: "Vienīgais, ko viņi var darīt, lai mani attaisnotu, ir atnākt, paēst vēlreiz un tad atstāt labu atsauksmi kopā ar fotoattēlu. Es jau teicu, ka pretējā gadījumā es viņiem nepiedošu, un tad es neko nevaru garantēt, pat ne viņu ģimeņu drošību."

Kopš tā laika īpašnieks pats ir izdzēsis gan Google atsauksmi, gan draudošo ierakstu Instagram.