Sieviete domā, ka ir pasūtījusi loku durvīm: Tas, kas seko, liek smieties miljoniem cilvēku

Oklahoma (ASV) - Nesen Vitnija Ešmora (27) no Oklahomas par pieciem ASV dolāriem (4,87 eiro) no Temu pasūtīja dekoratīvu durvju cilpu. Viņa nespēja noticēt tam, ko saņēma tā vietā, bet miljoniem TikTok lietotāju kopš tā laika smejas.

Cik skaisti: Vitnija Ešmora (27) domāja, ka ir pasūtījusi dekoratīvu loku savām durvīm.
Cik skaisti: Vitnija Ešmora (27) domāja, ka ir pasūtījusi dekoratīvu loku savām durvīm.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/whitkash

Attiecīgajā klipā jaunā sieviete vispirms iepazīstina ar pārdevēja fotoattēlu. Tajā redzamas prestižas ieejas durvis ar krāšņu loku, kas karājas pie tām.

Pēc tam Ešmora parāda, ko viņa tā vietā saņēma. "Ja es to nebūtu redzējusi savām acīm, es neticētu," paskaidro 27 gadus vecā sieviete, turot rokās aizkaru, uz kura ir uzdrukāta iepriekš parādītā fotogrāfija.

"Tas ir aizkars," viņa sašutusi saka un atkārto: "Aizkars! Ar durvīm!" Jā, arī lietotāji to redz - un kopš kuriozā klipa publicēšanas ir lieliski izklaidējušies.

Kopš 3. janvāra ir uzkrāti vairāk nekā 17 miljoni klikšķu un 1,8 miljoni "patīk".

Bet kas notika ar neparasto produktu?

Vīrusa TikTok video parāda interesantu kļūdu

Ešmora savā virālajā TikTok video ievieš "durvju cilpas" aizkaru.
Ešmora savā virālajā TikTok video ievieš "durvju cilpas" aizkaru.  © TikTok/Screenshot/whitkash

"Es saņēmu kompensāciju un man to nevajadzēja sūtīt atpakaļ, tāpēc tagad es vienkārši atradu tam jautru pielietojumu. Piemēram, es to pakarināju savas dzīvesbiedres istabā, viņai par to nepaziņojot," Ešmora šonedēļ skaidroja intervijā žurnālam Newsweek.

Tomēr viņa atzina ASV žurnālam, ka nav lasījusi raksta aprakstu, bet paļāvusies uz fotogrāfiju un virsrakstu.

Arī Temu negribēja ļaut, lai šis virālais hīts vienkārši tā arī paliek. Uzņēmums arī sniedza paziņojumu izdevumam Newsweek.

Tajā cita starpā teikts: "Temu piedāvā daudzveidīgu produktu klāstu vairāk nekā 200 kategorijās, lai apmierinātu visdažādākās klientu vajadzības. No pārdevējiem tiek sagaidīts, lai sniegtu skaidrus aprakstus par katru produktu (...)."

Šķiet, ka Ešmora rakstā tas patiešām nav noticis. Tagad tas vairs nav pieejams no tiešsaistes mazumtirgotāja tā iepriekšējā formā.