Nāvējošs izaicinājums: influenceris mirst pēc viskija pudeļu dzeršanas par naudu

Čantaburi (Taizeme) - Traģiski beidzās jauna vīrieša dzīve: Taizemes sociālo mediju zvaigzne Thanakarn Kanthee, plašāk pazīstams kā "Bank Leicester", ir miris pēc "alkohola izaicinājuma" 27 gadu vecumā.

Taizemes sociālo mediju zvaigzne "Bank Leicester" ir mirusi.
Taizemes sociālo mediju zvaigzne "Bank Leicester" ir mirusi.  © Facebook/แบงค์ เลสเตอร์'

Kā ziņo Thai PBS World, influencerim tika lūgts izdzert alkoholiskos dzērienus, piemēram, divas pudeles viskija, kuru kopējais tilpums bija 0,7 litri, par 30 000 batu (aptuveni 840 eiro).

Saskaņā ar Taizemes laikraksta Khaosod ziņām tas noticis kādā ballītē 25. decembra vakarā (pēc vietējā laika). Kā vēsta The Times of India, dzimšanas dienas svinības notika Čantaburi provincē.

Acīmredzot jaunais vīrietis jau bija piedzēries, kad pieņēma izaicinājumu. Pēc neilga brīža viņš sabruka, sāka vemt un tika nogādāts slimnīcā.

Tur viņš nomira, domājams, no sirds mazspējas pēc saindēšanās ar alkoholu, ziņo Thai Enquirer. Internetā tika publicēts viņa letālā uzbrukuma videoieraksts .

Viņa nāve izraisīja dusmu, skumju un neizpratnes vilni.

Kā ziņots, Kanthee uzauga nabadzīgos apstākļos un ieguva slavu internetā ar improvizētām repa dziesmām.

Lai nopelnītu naudu, viņš dalījās ar videoklipiem ar dzīvībai bīstamiem "izaicinājumiem", piemēram, roku dezinfekcijas līdzekļa dzeršanu, un par to saņēma samaksu. Iepriekšējos videoklipos Kanthee, kuram esot bijuši garīgi traucējumi, citi dalībnieki vairākkārt uzmācās un dehumanizēja viņu.

Viņa nāve izraisīja dusmu, bēdu un neizpratnes vilni tiešsaistē. Lietotāji nosodīja šādu dzīvībai bīstamu izaicinājumu veidotājus, jo tie slavina un veicina bīstamu uzvedību. Policija izmeklē nāves gadījumu un vēlas noskaidrot, kas motivēja "Bank Leicester" veikt šo "triku".