Sieviete apsēžas pie galda bez pasūtījuma, pēc tam viņai pasniedz aukstu ēdienu.

Penanga (Malaizija) - Ja neievērosiet noteikumus, jūs izmetīs ārā! Penangas lidostā Malaizijā klientu apkalpošana ir galvenā prioritāte. Ignorantiem apmeklētājiem, kuri nevēlas neko pasūtīt, nākas sadzīvot ar sekām, kā to pierāda šis stāsts.

Šeit viņas pasaule joprojām bija sakārtota! Tomēr dāma pie klēpjdatora pēc brīža tika izdzīta no krēsla.
Šeit viņas pasaule joprojām bija sakārtota! Tomēr dāma pie klēpjdatora pēc brīža tika izdzīta no krēsla.  © Screenshot/TikTok/erwanyusoff44

Ātri paspēt lidostā paveikt darbu, pārbaudīt e-pastus un ērti izmantot lidostas aprīkojumu - šī ideja izklausās diezgan vilinoši.

Saskaņā ar"thesun.my" sniegto informāciju tieši šis mēģinājums kādai asprātīgai sievietei beidzās ar sāļu atteikumu.

Neraugoties uz izkārtnes, kurā bija skaidri norādīts "Tikai klientiem", dāma apsēdās pie galdiņa un pilnībā nodevās savai virtuālajai pasaulei.

Pasūtījums? Neiespējami! Restorāna vadītājs par to acīmredzot bija tik personīgi aizvainots, ka viņam radās kārdinājums bargi reaģēt uz "zelta noteikumu" neievērošanu.

Nevēlēšanās "klients" vienkārši neklausās, tāpēc viņai ir jājūtas.

Maiņas beigas! Restorāna vadītājs ļoti ātri izrēķinājās ar negribīgo klientu.
Maiņas beigas! Restorāna vadītājs ļoti ātri izrēķinājās ar negribīgo klientu.  © Screenshot/TikTok/erwanyusoff44

Decembra vidū "Knallhart" nodarbības secība parādījās TikTok kanālā "erwanyusoff44".

Tajā redzams, ka sākotnēji "pilnīgi laimīgais" viesis atrodas ignorēšanas režīmā!

Šķiet, ka zīme tieši zem viņas deguna dāmu atstāja aukstu, jo ziņojumā atklājās, ka viņa spītīgi turpināja strādāt, neskatoties uz personāla pieklājīgajiem lūgumiem kaut ko nopirkt.

Pēc aptuveni pusstundas restorāna vadītājam tas apnika: viņš noņēma vienu no krēsliem un pēc tam izsauca savu "izlikšanas komandu", beidzot pārvietojot visu galdu uz citu vietu.

Savukārt nepamācāmā sieviete palika stāvēt blakus galdam un pat neizskatījās, ka viņu kaitinātu nupat saņemtais atmaskojums. Šī rīcība sociālajos plašsaziņas līdzekļos izraisīja neviennozīmīgu reakciju. Lai gan lielākā daļa interneta lietotāju atzinīgi novērtēja vadītāja rīcību, mazāka daļa viņu kritizēja par viņa nežēlīgo pieeju.